Vår kvalitetspolicy för städ Malmö

Städ Malmö - 31

Städpoolen är ett positivt och flexibelt företag som levererar all form av städning till mindre och medelstora företag

Vår målsättning är att kunden skall få bättre service
än vad han förväntar sig.

Vilket gör att vi kan uppfylla vår andra vision:
Att bli marknadsledande inom städbranchen vad gäller hög kvalitet.

Kvalitet definerar vi som: graden av perfektion i en tjänst eller produkt.

Vi uppnår detta med välutbildad personal och kompetent ledning.

Med väl utförda städtjänster på hög nivå, skall vi uppfattas som ett litet företag med stora resurser och specialkompetens inom våra områden.

24-timmars regeln för städ Malmö

Alla klagomål skall åtgärdas inom 24 timmar.

Vårt motto är: Vi håller vad vi lovar!

Att ge bättre service än vad kunden förväntar sig

Även kallat utbyte i överflöd. Här ger man kunden något mer värdefullt än de pengar som mottogs för varan/tjänsten. Exempel: Man säljer diamanter; kunden har beställt en genomsnittlig diamant, men man levererar i stället en blå-vit diamant över genomsnittet. Den levereras smidigt, snabbt och med vänlighet.

Städpoolen AB i Malmö har beslutat att använda sig av det ovan nämnda utbytestillstånd i sin verksamhet.

Bookmark and Share